Virtual Assistant

Virtual Assistant
Komt u regelmatig een rechterhand of twee tekort, waardoor u het structureel te druk heeft? Geen tijd om de administratie bij te werken en alle bijbehorende taken? Geen nood! BySafia biedt oplossing als Virtual Assistant. We worden een verlengstuk van uw organisatie op afstand. Zo zorgen we er samen voor dat u zich weer kunt richten op uw core business.



Wij nemen alle taken van u over waar u te druk voor bent of geen energie van krijgt. Dit kan voor een paar uur per maand of meerdere uren per week, afhankelijk van de taken die u graag wilt overdragen aan de virtual assistant. Zo krijgt u meer tijd om te doen waar u goed in bent en energie van krijgt. Dat is wat u wilt, en wij ook!

De volgende taken kunnen we onder andere op afstand van u overnemen;

  • Administratieve werkzaamheden
  • Agendabeheer
  • Email management
  • Facturen opstellen
  • Bewaken debiteuren
  • Facturen nabellen
  • Betalingen klaarzetten
  • Gegevens controleren
  • Offertes/begrotingen opstellen
  • Opdrachtbevestigingen opstellen
  • Organiseren van vergaderingen
  • Notulen uitwerken
  • Regelen kantoorbenodigdheden
  • Regelen relatiegeschenken
  • Database Management
  • Ondersteuning acquisitie
  • After Sales
  • Verzorgen drukwerk
  • Beheren van Social Media kanalen
  • En nog veel meer …

Zijn er taken die u graag uit handen wilt geven, maar hier niet tussen staan? Geen nood want aan de hand van uw wensen, stellen wij een plan op.

Ook benieuwd wat wij voor uw organisatie kunnen betekenen, bel of mail vandaag nog voor een vrijblijvend adviesgesprek!